Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Suwałki
Numer: StPr/20/0538
OBOWIĄZKI:
-Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.-Redagowanie pism, sprawozdań z czynności, sporządzanie zestawień oraz prostych analiz finansowych.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji w sprawach prowadzonych przez kancelarię-Organizowanie pracy kancelarii:prowadzenie terminarza spraw, obsługa sekretariatu-Wyjazdy do klientów i petentów, dostarczanie korespondencji do petentów (teren województwa podlaskiego), prowadzenie czynności w miejscu zamieszkania petenta, sporządzanie dokumentacji opisowej i fotograficznej-Zaopatrywanie kancelarii w materiały biurowe i artykuły spożywcze-Utrzymywanie porządku w biurze kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Uprawnienia: prawo jazdy kat.B


Wymagania inne:

Sumienność, dokładność, uczciwość, dobra organizacja pracy, pozytywne nastawienie, kultura osobista.Oferta realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego jest skierowana do osób po 30 roku życia.

Miejsce pracy:

Suwałki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik kancelaryjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Lewin Brzeski

prace biurowe w urzędzie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Gorlice

przyjmowanie wniosków i ich rejestracja, obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, ewidencjonowanie dokumentów związanych z : rozpoczęciem i zakończeniem budowy, pozwoleniem na użytkowanie...