Koordynator wymiany studentów przyjeżdżających / Incoming students coordinator

Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.

AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

 

prowadzi rekrutację na stanowisko:

Koordynator wymiany studentów przyjeżdżających / Incoming students coordinator

Biuro Współpracy z Zagranicą
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 18/ADM/BWZ/20
 

Główne obowiązki:

  • obsługa i doradzanie studentom zagranicznym w ramach programu wymiany akademickiej studentów w ALK,
  • rozliczenie pobytu studentów zagranicznych w ALK (przygotowanie odpowiedniej dokumentacji na potrzeby uczelni zagranicznych, instytucji EU),
  • przygotowanie, organizacja i realizacja International School, w tym rozliczenie projektu, prowadzenie dokumentacji,
  • współpraca z przedstawicielami zagranicznymi w kraju oraz placówkami polskimi za granicą,
  • przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie badań Satysfakcji Studentów Zagranicznych w ALK.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • profil wykształcenia: psychologia/ zarządzanie/ socjologia/ stosunki międzynarodowe /filologia (j. obce)/ nauki polityczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • znajomość innego obcego języka na poziomie B1,
  • min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
  • umiejętność funkcjonowania w środowisku internetowym, w tym w social media,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • wiedza zawodowa: znajomość programów europejskich, podstawowa znajomość geografii i historii światowej, wiedza na temat szkolnictwa wyższego w EU i non- EU, znajomość podstaw psychologii interpersonalnej oraz psychologii międzykulturowej,
  • kompetencje: analizowanie i wyciąganie wniosków, budowanie i rozwój relacji, planowanie, monitorowanie i kontrola, kultura osobista i poszanowanie różnic, orientacja na klienta, rzetelność,
  • cechy osobowości: komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, otwartość na zmiany, odporność na stres, zdolności organizacyjne, samodzielność.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego,
  • możliwość rozwijania znajomości języka angielskiego oraz innych języków obcych,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Proxy Voting Services

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to pursue your career in an international bank? We are now looking for an Assistant Service Operations Officer to support the Proxy Voting Services Team in maintaining business relations with our clients by providing services for corporate actions events....

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: komputer - obsługa

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Archiwizacja dokumentów, obsługa bazy danych, pomoc przy aktualizacji planów, procedur, map, obsłudze sekretariatu, obsłudze spotkań i realizacji bieżących zadań Departamentu. I zmiana: pon-czw (7:30-15:30), pt (7:30 - 14:30) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...