Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego


Miejsce pracy
: Warszawa

Praca w wymiarze pełnego etatu

Główne zadania
  • Przygotowanie raportów i analiz w tym także ad-hoc;
  • Raporty wynikowe i analiza odchyleń;
  • Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją;
  • Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu o SAP, Bazy SQL itp.)
  • Udział w tworzeniu procesów w obszarze Materials;
  • Uczestnictwo w regionalnych spotkaniach i prezentacja analiz i raportów;
  • Udział w procesach optymalizacyjnych.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: Ekonomia, kierunki inżynieryjne lub pokrewne;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka w obszarach operacyjnych;
  • Wiedza poparta doświadczeniem z zakresu przygotowywania raportów, pozyskiwania i analizowania danych;
  • Znajomość Excell, SQL/innych programów do analizy i obróbki danych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oczekiwania interpersonalne
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, formułowania i prezentacji wniosków;
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
  • Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne;
  • Rozwinięte zdolności uczenia się i samodoskonalenia, pomysłowość.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;
  • Programy szkoleniowe dla pracowników w formie stacjonarnej i online;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą
    i doświadczeniami;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
  • Szansę rozwoju kariery w organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista ds. faktur - budownictwo infrastruktury

Pracodawca: KOBYLARNIA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Iłowa i okolice

Zakres obowiązków: rozliczanie faktur za dostarczony materiał oraz usługi od strony rachunkowej oraz merytorycznej przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy; rozliczanie faktur...

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to join client-centric team? We are now looking for Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer. This is an opportunity for you to grow and develop in Sub Custody area. In Nordea, we know that great customer experiences require a team...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka działu administracji i inwestycj

Pracodawca: Apteka Dr.Max

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Do działu Administracji i Inwestycji szukamy osoby samodzielnej w działaniu, odznaczającej się wysoką kulturą osobistą, która będzie odpowiedzialna za wspieranie pracowników działu w ich codziennych obowiązkach. Obowiązki: terminowe przetwarzanie dokumentacji...