Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu Biura Budowy

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu Biura Budowy
Miejsce pracy: Zawiercie
Opis stanowiska:
  • obsługa administracyjna biura budowy
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • rejestracja i archiwizacja poczty
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • archiwizacja danych w bazach elektronicznych
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami Spółki
  • pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych
  • rejestrowanie i dekretacja faktur
  • współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • organizacja i obsługa spotkań i narad służbowych
  • organizacja noclegów dla pracowników
  • koordynacja zaopatrzenia biura
  • bieżąca obsługa sekretariatu
    • tworzenie pism
    • organizacja spotkań z klientami
    • dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wraz z następującą klauzulą:

Zgodnie z art.6 Rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych , RODO ) wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanym formularzu (CV) w celach niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji przez KOBYLARNIA S.A.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Operations Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Pracodawca: Cloud Best Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

If you are a person, who: Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something; Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things; Likes a modern working environment with a start-up culture;...

Aktywny od: wczoraj

Junior Office Manager

Pracodawca: GFT Poland Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Do zadań osoby na stanowisku Junior Office Manager należeć będzie: Zarządzanie codzienną pracą biura Nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni Prowadzenie raportów i...

Aktywny od: wczoraj

Assistant / Service Operations Officer in Static Data Team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a highly motivated and professional candidates. You will have a chance to work as a Assistant/Service Operations Officer and be responsible for...