Specjalista/-ka ds. administracji

Kim jesteśmy:

Firma powstała we wrześniu 2019 roku początkowo oferując jedynie panele fotowoltaiczne. W maju 2020 poszerzyliśmy naszą działalność o sprzedaż  pomp ciepła.

Doceniamy naszych pracowników, bo wiemy, że tylko dzięki nim odnosimy sukcesy. Dlatego chcemy, aby czuli się u nas dobrze. W każdym dostrzegamy potencjał i staramy się stworzyć możliwości do rozwoju osobistego i zawodowego.

 

Sun Family to nie tylko firma, to przeze wszystkim rodzina. Różnimy się między sobą, dzięki czemu możemy przyjrzeć się problemom z różnej perspektywy, aby wypracować najlepsze rozwiązanie. Mimo tego, że jesteśmy zespołem różnych osobowości, świetnie się dogadujemy i współpracujemy. Jeśli chcesz się o tym przekonać wyślij nam swoje CV, abyśmy mogli wspólnie porozmawiać o naszych wzajemnych oczekiwaniach.

Specjalista/-ka ds. administracji
Miejsce pracy: Bytom

Oferujemy:

  • Umowę na zastępstwo na minimum 7 miesięcy z możliwością jej przedłużenia na warunkach standardowej umowy o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30
  • Szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie zespołu
  • Dogodną lokalizację biura w śródmieściu Bytomia

Opis stanowiska:

  • Współpraca z innymi działami
  • Kontrola przychodzących dokumentów pod względem merytorycznym oraz zgodności z procedurami
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Sporządzanie raportów i zestawień
  • Przygotowanie korespondencji

Oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Office, w szczególności Excel jako główne narzędzie pracy w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny)
  • Dobrej organizacji czasu pracy
  • Doświadczenia w pracy z dokumentami (kontrola poprawności dokumentacji, egzekwowanie zgodności z procedurami)
  • Dokładności i skrupulatności w pracy z danymi liczbowymi
  • Wysoka komunikatywność i asertywność w kontakcie z osobami kontrolowanymi
Prosimy o zamieszczenie aktualnej klauzuli dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer with Norwegian

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to work for financial institution, in an international team with opportunity to decide about your development path? We are now looking for operational employees to join a team responsible for loans in Norwegian unit. In Nordea, we know that great customer...

Aktywny od: dzisiaj

Assistant Service Operations Officer in Invoicing Services team

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to join international team and manage receivables and payables on financial market? We are now looking for an Assistant Service Operations Officer to handle invoice deliveries and payments for custody services. In Nordea, we know that great customer...