Office Assistant

Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Office Assistant
Gdzie będziesz pracować?
Miejsce pracy: Kraków, High5ive | Pawia 9

SSW Pragmatic Solutions to połączenie wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu


Stawiamy na rozwój naszych pracowników. Nasz zespół składa się obecnie z ponad 100 ekspertów.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich kancelarii.
Współpracujemy z prawnikami, doradcami podatkowymi oraz ekspertami finansowymi, którzy zdobywali doświadczenie w polskich, a także w międzynarodowych kancelariach prawniczych oraz firmach doradczych wielkiej czwórki. Dołączając do zespołu, od początku będziesz włączany/włączana w merytoryczną pracę nad rozwiązaniami dla Klientów.
Oczywiście nie samą pracą człowiek żyje – chętnie wychodzimy razem po pracy, bierzemy udział w wyjazdach integracyjnych, spotkaniach świątecznych i eventach sportowych. Nasi pracownicy z sukcesami reprezentują firmę w biegach.

Co będzie należało do Twoich zadań?
  • realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem Recepcji,
  • przyjmowanie gości oraz nadzór nad salami konferencyjnymi,
  • wsparcie administracyjne biura Kancelarii,
  • koordynacja logistyki związanej z eventami organizowanymi w biurze Kancelarii,
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dbanie o sprawny obieg dokumentów,
  • odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • wysokiej kultury osobistej i nienagannej prezencji,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętności zarządzania swoim czasem pracy,
  • zaangażowania, dokładności i odpowiedzialności,
  • bardzo dobrych zdolności interpersonalnych.
Co oferujemy?
  • stabilne i atrakcyjne warunki pracy, do tego pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, wyjazdy integracyjne,
  • dostęp do najnowszych technologii chmurowych Microsoft,
  • miłą i partnerską atmosferę,
  • pełny wymiar czasu pracy w systemie zmianowym w atrakcyjnej lokalizacji - biuro w centrum miasta.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: wczoraj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...