Główny Specjalista Departament Wsparcia Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ogłoszenie nr 71985 / 07.12.2020

Główny Specjalista

Departament Wsparcia Postępowań w Sprawach Zatorów Płatniczych

 WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1;
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA

ADRES URZĘDU:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 

pl. Powstańców Warszawy 1 

00-950 Warszawa

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi w drugiej instancji postępowania administracyjne nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych oraz postępowania w sprawach nakładania kar pieniężnych.
  • Rozpatruje środki odwoławcze od decyzji postanowień wydanych przez Prezesa Urzędu w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych oraz w sprawach kar pieniężnych w tym zakresie, w szczególności przygotowuje projekty decyzji i innych rozstrzygnięć, w celu przeciwdziałania zatorom płatniczym.
  • Rozpatruje zażalenia na postanowienia wydane w toku w kontroli prowadzonych w celu zgromadzenia materiału dowodowego wskazującego na nadmierne opóźnianie się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych.
  • Współpracuje z organami krajowymi, organami UE i organami krajów członkowskich UE w obszarze przeciwdziałania zatorom płatniczym, w tym reprezentuje Prezesa UOKIK na forach międzynarodowych.
  • Monitoruje, gromadzi i analizuje aktualne orzecznictwo krajowe i UE z zakresu przeciwdziałania powstawania zatorom płatniczym w celu stosowania jednolitej linii orzeczniczej wydawanych rozstrzygnięć.
  • Współpracuje z przedsiębiorcami, organami administracji i innymi podmiotami w obszarze przeciwdziałania zatorom płatniczym.
  • Przygotowuje projekty pism i wystąpień do przedsiębiorców, organizacji, instytucji, organów administracji w sprawach dotyczących przeciwdziałania zatorom płatniczym.
Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze praktycznego stosowania prawa
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego zastosowania z zakresu znajomości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych; podstaw finansów i rachunkowości przedsiębiorstw; procedury administracyjnej i kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe prawo, administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych lub kontroli
  • Język angielski na poziomie B2.
  • Posiadanie kompetencji: kreatywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
  • bogaty pakiet szkoleń, możliwość studiów oraz studiów podyplomowych, platforma do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego,
  • bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach sportowo-kulturalnych),
  • możliwość zakupu karty sportowej Multisport, stojaki rowerowe przed budynkiem,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego w ramach pakietu grupowego ubezpieczenia pracownika
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację – centrum Warszawy, miłą atmosferę pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian wiedzy rozmowa kwalifikacyjna

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik kancelaryjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Lewin Brzeski

prace biurowe w urzędzie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Gorlice

przyjmowanie wniosków i ich rejestracja, obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, ewidencjonowanie dokumentów związanych z : rozpoczęciem i zakończeniem budowy, pozwoleniem na użytkowanie...