Praca Recepcjonistki

Expandmenu Shrunk




Praca: Pracownik Działu Personalnego


BYDGOSZCZ

Auchan to koncern handlowy o międzynarodowym zasięgu.
Grupa obecna jest w 12 krajach świata, zatrudnia 243 tysiące współpracowników w 150 różnych zawodach. W Polsce jesteśmy już od 16 lat i obecnie zatrudniamy ponad 10 tysięcy pracowników.

Poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku:

Pracownik Działu Personalnego
(Nr ref.: Dział Kadr)

Miejsce pracy : Bydgoszcz

Odpowiedzialność:

  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowego,
  • Rozliczanie czasu pracy i urlopów,
  • Archiwizacja danych.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne,

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Realne szanse rozwoju zawodowego, a w przyszłości możliwość awansu,
  • Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

List motywacyjny oraz życiorys WYŚLIJ wraz z nr ref. i podpisanym poniższym oświadczeniem:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonego przez Auchan Polska Sp. z o. o. zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami)."

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/pracownik-dzialu-personalnego_403808.html

Więcej informacji o Auchan na stronie: www.auchan.pl

APLIKUJ TERAZ

Dodano: 0000-00-00, Lokalizacja: , Pracodawca:




Zobacz najnowsze oferty



Konsultant

Dodano: wczoraj, Lokalizacja: warmińsko-mazurskie, Pracodawca: INSPIRE CONSULTING sp. z o.o.

weryfikacja możliwości pozyskiwania dofinansowania, w szczególności ze środków PO WER 2014-2020, PO IR 2014-2020 oraz poszczególnych RPO na realizację projektów własnych firmy bądź Klientów, przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z aplikowaniem o...



Specjalista ds. zakupów (obszar produkcji)

Dodano: wczoraj, Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Xella Polska Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: Realizacja zapotrzebowań i zamówień zakupowych dla zakładów produkcyjnych dotyczących głównie surowców, części zamiennych, inwestycji produkcyjnych. Monitorowanie stanu zapasów surowców i...



Specjalista ds. Parametryzacji Rachunków (Transactions Svs. Rep 4)

Dodano: wczoraj, Lokalizacja: warmińsko-mazurskie, Pracodawca: Citi Service Center

Obowiązki: Otwieranie rachunków bankowych dla klientów Ustawianie parametrów na rachunkach zgodnie z procedurami Obsługa, wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz krajów afrykańskich w systemach bankowych Udział w projektach i...



Assistant Store Manager

Dodano: wczoraj, Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Michael Kors (USA), Inc.

This is an exciting opportunity for an exceptional Assistant Store Manager to join a high performing team in the Michael Kors store in Fashion House. This position is primarily responsible for assisting the Store Manager in driving the success of the store, though management...