Praca Recepcjonistki

Expandmenu Shrunk




Praca: Pracownik Działu Personalnego


BYDGOSZCZ

Auchan to koncern handlowy o międzynarodowym zasięgu.
Grupa obecna jest w 12 krajach świata, zatrudnia 243 tysiące współpracowników w 150 różnych zawodach. W Polsce jesteśmy już od 16 lat i obecnie zatrudniamy ponad 10 tysięcy pracowników.

Poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku:

Pracownik Działu Personalnego
(Nr ref.: Dział Kadr)

Miejsce pracy : Bydgoszcz

Odpowiedzialność:

  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowego,
  • Rozliczanie czasu pracy i urlopów,
  • Archiwizacja danych.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne,

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Realne szanse rozwoju zawodowego, a w przyszłości możliwość awansu,
  • Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

List motywacyjny oraz życiorys WYŚLIJ wraz z nr ref. i podpisanym poniższym oświadczeniem:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonego przez Auchan Polska Sp. z o. o. zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późniejszymi zmianami)."

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/pracownik-dzialu-personalnego_403808.html

Więcej informacji o Auchan na stronie: www.auchan.pl

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



HR Administrator

Dodano: 2014-03-03, Lokalizacja: pomorskie, Pracodawca: Hays Poland

Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem współpracy na stanowisku: HR AdministratorGłównym zadaniem Kandydata na wyżej wymienionym stanowisku będzie koordynacja współpracy z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową w...



Asystent ds. rekrutacji

Dodano: 2014-02-28, Lokalizacja: zachodniopomorskie, Pracodawca: MONDI Polska Agencja Pracy Sp. z o.o.

pozyskiwanie pracowników tymczasowych na terenie województwa zachodniopomorskiego przeprowadzanie rozmów z kandydatami wystawianie umów bieżąca kontrola nad czasem pracy utrzymywanie dobrych relacji zarówno z Klientami jak i Pracownikami zaangażowanie w...



HR Assistant

Dodano: 2014-02-28, Lokalizacja: pomorskie, Pracodawca: HRK S.A.

JOB RESPONSIBILITIES:Coordination of the HR hiring processesSupport Human Resources team with recruiting for the company's open positions including screening resumes, scheduling interviews, extending offers, onboarding new hires, optionally – depending on...




Zobacz najnowsze oferty



HR Administrator

Dodano: 2014-03-03, Lokalizacja: pomorskie, Pracodawca: Hays Poland

Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem współpracy na stanowisku: HR AdministratorGłównym zadaniem Kandydata na wyżej wymienionym stanowisku będzie koordynacja współpracy z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową w...



Recepcjonistka

Dodano: 2014-03-03, Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Manpower

Obsługa recepcji Obsługa firmowej linii telefonicznej (łączenie rozmów, odbieranie połączeń przychodzących) Bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej/ wychodzącej Obsługa poczty elektronicznej Przyjmowanie i obsługa gości Dbanie o prawidłowy obieg...



Excel Expert

Dodano: 2014-03-03, Lokalizacja: podlaskie, Pracodawca: CPL JOBS Sp. z o.o.

CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom...



Konsultant z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego

Dodano: 2014-03-03, Lokalizacja: łódzkie, Pracodawca: Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Konsultant z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Opis stanowiska:- wsparcie i obsługa klientów obcojęzycznych;- współpraca z klientem niemieckojęzycznym (kontakt...