Inspektor ds. sekretariatu i spraw biurowych

Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Logistyki jako:


Inspektor ds. sekretariatu i spraw biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2020/159
Będziesz odpowiadać za:
  • sprawną organizację i obsługę sekretariatu biura,
  • prowadzenie rejestrów i obsługę korespondencji,
  • planowanie potrzeb gospodarczych sekretariatu,
  • prowadzenie kalendarza oraz obsługę wyjazdów służbowych dyrektora i jego zastępcy,
  • wsparcie przy przygotowywaniu sprawozdawczości biura,
  • wsparcie działów biura w bieżących projektach i zadaniach,
  • przygotowywanie raportów na potrzeby dyrektora i jego zastępcy,
  • obsługę spotkań służbowych, narad, konferencji itp.
Czeka na Ciebie:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • możliwość darmowych przejazdów całą komunikacją miejską,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.

A od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia co najmniej średniego,
  • rocznego doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych, sekretarskich, asystenckich,
  • umiejętności obsługi programów pakietu MS Office: Word, Excel, Outlook na poziomie dobrym,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy.
Przesyłając CV tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przez Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dla potrzeb niezbędnych dla obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda obejmuje przetwarzanie Twoich danych osobowych zawierających się w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym, innych niż te, które zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym Rozporządzeniem RODO) informujemy, że:
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Tramwaje Warszawskie z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dane kontaktowe: tel. 22 534 43 30, adres poczty elektronicznej: tw@tw.waw.pl;
  • W Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, dane kontaktowe: tel. 22 526 68 90, adres poczty elektronicznej: abi@tw.waw.pl;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez administratora w celu rekrutacji pracowników na podstawie art. 6 ust 1 lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego określonego przepisami prawa) Rozporządzenia RODO, a dla danych innych niż wymagane przepisami prawa na podstawie lit. a (zgoda osoby, której dane dotyczą) Rozporządzenia RODO;
  • Administrator nie przewiduje przekazywania danych osobowych innym podmiotom/odbiorcom;
  • Administrator nie przewiduje przekazywania Twoich danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku od daty ich otrzymania chyba, że zgoda na ich przetwarzanie zostanie wcześniej cofnięta;
  • Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne; posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; zgodę można cofnąć przesyłając informację na adres e-mail: pracatw@tw.waw.pl;
  • Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
  • Masz prawo wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych (Prezes UODO), gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych Ciebie dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia RODO;
  • Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Osobom, które zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną do obiektu administratora na terenie objętym ochroną fizyczną i techniczną (między innymi poprzez stosowanie urządzeń umożliwiających rejestrację obrazu – monitoring wizyjny), przekazujemy dodatkowe informacje o przetwarzaniu ich danych osobowych:
  • Twoje dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego przez system monitoringu wizyjnego oraz dane potrzebne do wydania przepustki uprawniającej do wejścia/ wjazdu na teren chroniony w postaci imienia i nazwiska, miejsca (komórki organizacyjnej) do którego się udajesz oraz czasu przebywania na terenie chronionym, a w przypadku, kiedy wjedziesz pojazdem również danych pojazdu (marka, typ i nr rejestracyjny), przetwarzane będą przez administratora w celu ochrony osób i mienia, na podstawie 6 ust 1 lit. f Rozporządzenia RODO. Prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora stanowi bezpieczeństwo osób i mienia na terenie chronionym.
  • Twoje dane będą przekazywane odbiorcy danych tj. podmiotowi przetwarzającemu, któremu administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w związku ze świadczeniem usług ochrony osób i mienia.
  • Podanie danych potrzebnych do wydania przepustki jest dobrowolne, ale bez tych danych nie będzie możliwe wejście lub wjazd na teren chroniony.
  • Twoje dane osobowe związane z wydaniem przepustki będą przechowywane przez okres 10 lat, a dane rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego przez okres 30 dni, chyba że zaistnieje konieczność przetwarzania tych danych w związku z toczącym się postępowaniem – wtedy dane pochodzące z systemu monitoringu wizyjnego będą przetwarzane do zakończenia sprawy.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: dzisiaj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka Biura

Pracodawca: Staff Partners

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych posprzedażowa obsługa klienta sporządzanie raportów i analiz pomoc w przygotowaniu ofert handlowych obsługa korespondencji dobra organizacja pracy i zdolności interpersonalne znajomość języka angielskiego mile widziana...