Pracownik administracyjno-biurowy

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: PAB/176/ALE

Oferta:

  • Szkolenie stanowiskowe
  • Możliwość rozwoju w firmie/ banku o solidnej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenia
  • Stawka 17 zł/h brutto
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Możliwość skorzystania z benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość Microsoft Excel)
  • Dokładność i sumienność, zdolność organizacji siebie w czasie
  • Umiejętność szybkiej pracy w ramach realizacji powtarzalnych zadań
  • Mile widziana wiedza z zakresu obsługi poczty Office

Zadania:

  • Sprawdzanie poprawności dokumentacji
  • Przygotowywanie plików oraz zestawień
  • Weryfikacja, uzupełnianie i raportowanie braków dokumentowych
  • Obsługa skrzynki mailowej, poczty przychodzącej i wychodzącej
  • Pomocnicze prace biurowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Pracodawca: Vratislavia Medica

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Do naszego zespołu szukamy osób, które: autentycznie lubią pracę z klientem, nie boją się pracy z dokumentacją, posiadają umiejętność połączenia życzliwości i empatii z zachowaniem asertywności, wykazują proaktywną postawę i są przyjaźnie usposobione –...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Serwis Personalny

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Tarnowo Podgórne

Do Twoich obowiązków będzie należało: przygotowywanie ofert i wycen , obsługa klientów w zakresie zamówień i reklamacji, aktywny udział w tworzeniu i usprawnianiu procesów związanych z customer service, kontakt mailowy oraz telefoniczny z dostawcami, fabrykami i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Jasło

posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ścisłe biegle posługujesz się programami MS Excel i MS Access posiadasz znajomość oprogramowania klasy AutoCad jesteś osobą systematyczną, a skrupulatność to Twoje drugie imię swobodnie posługujesz się...