Specjalista finansowo-administracyjny

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista finansowo-administracyjny
Miejsce pracy: Świnoujście | Numer ref.: SFA/052/MJA

Oferta:

  • Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach, jednocześnie w firmie z niekorporacyjną kulturą organizacyjną
  • Rozwój na samodzielnym stanowisku, dającym możliwość wprowadzania własnych rozwiązań w zakresie procesów administracyjnych i finansowych

Wymagania:

  • Praktyczna wiedza dotycząca rachunkowości w przedsiębiorstwie
  • Doświadczenie na stanowisku finansowym/ administracyjnym również w kontroli przepływów finansowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (codzienna współpraca z Dyrektorem Finansowym Grupy w tym języku)
  • Własna inicjatywa w automatyzacji procesów
  • Kreatywne podejście do wyzwań
  • Odporność na stres
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
  • Multitasking - umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ TSL

Zadania:

  • Zarządzanie pełną administracją i przepływami finansowymi firmy
  • Akceptacja przelewów bankowych
  • Współpraca z działami operacyjnymi - zbieranie danych i dokumentów niezbędnych do uwzględnienia w kosztach i przychodach pracodawcy
  • Ścisła współpraca z zewnętrzną księgowością
  • Wyjaśnianie niezgodności w dokumentacji
  • Przygotowywanie raportów dla instytucji wewnętrznych (oddział zagraniczny) i zewnętrznych (GUS, ZUS, US)
  • Kontrola zamknięcia miesiąca, przepływów finansowych, procesu windykacyjnego
  • Wsparcie Dyrektora Operacyjnego w zakresie porządkowania informacji, dokumentów, przygotowania na spotkania zarządu

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka / Sekretarz

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksową obsługę Sekretariatu biura, obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w Grupie Hasco, wsparcie w przygotowywaniu spotkań firmowych organizowanych na potrzeby Zarządu i Dyrekcji Grupy Hasco, przyjmowanie i łączenie...

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity for close cooperation with many stakeholders across Nordea and touching different business areas? We are now looking for an Assistant/Service Operations Officer to be a part of securities holdings and cash accounts reconciliation...

Aktywny od: wczoraj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to increase your knowledge within the Banking sector and collaborate with different stakeholders across Nordic countries and Poland? We are now looking for a Junior Process Officer to work with skilled international teams and provide invaluable support to our...