Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych

My Capital sp z o.o. sp. k. działa na rynku Trójmiejskim od 2017 roku.

Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Jankowo Gdańskie

 

Zadania: 
  • Wprowadzenia danych i administrowanie programem do archiwizacji umów.
  • Weryfikacja otrzymywanych dokumentów (pod względem kompletności, poprawności zawartych danych w umowach, aneksach, porozumieniach itp.);
  • Przygotowywanie, przy wsparciu działu prawnego, projektów aneksów/ porozumień do zawartych umów.
  • Przesyłanie, do wyznaczonych pracowników informacji o zawartych umowach oraz wymaganych do wykonania zadaniach np. zapisy dot. wpłaty kaucji, konieczności zawarcia polisy, ustanowienia zabezpieczeń czy gwarancji itp.
  • Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej inwestycji w zakresie m.in. stawek najmu, zabezpieczeń itp. (w programie excel).
  • Przygotowanie zestawień, raportów na potrzeby Zarządu.
  • Wsparcie pozostałych pracowników działu finansowego w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (kredyty, leasingi, pożyczki itp.).
  • Wsparcie Zarządu w zakresie bieżących zadań administracyjnych.
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, finansowe, administracyjne.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji.
  • Dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Praca w przyjaznej i miłej atmosferze
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • Po okresie próbnym bogaty pakiet opieki medycznej

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno - biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Gniezno

archiwizacja dokumentów, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: Obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego WORD Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno biurowy

Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Wg programu stażu, Umowa 56/2020/RPO WM VI Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: zaangażowanie Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania inne:...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Skierbieszów

Praca biurowa, obsługa komputera, nadzór nad realizacją zamówień Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: dobra organizacja pracy