Administrator / Administratorka Biura / Recepcji

Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service" dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.


Administrator / Administratorka Biura / Recepcji
Wrocław
ZADANIA
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
  • Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
  • Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
  • Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
  • Składanie zamówień na materiały biurowe
  • Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
  • Administrowanie systemem czasu pracy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

WYMAGANIA
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność
  • Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
  • Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

BENEFITY
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kids Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie
  • Buddy program, gruntowne wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
  • Szkolenia językowe
  • Inne udogodnienia jak darmowy bus pracowniczy z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych

ZADANIA
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
  • Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
  • Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
  • Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
  • Składanie zamówień na materiały biurowe
  • Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
  • Administrowanie systemem czasu pracy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

WYMAGANIA
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność
  • Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
  • Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Firmowy autobus z centrum Wrocławia
Oferujemy
  • Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Firmowy autobus z Wrocławia

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Programu Lojalnościowego

Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiedzialny za: Administracyjną obsługę systemu programu lojalnościowego i systemów wspierających; Monitorowanie zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem, współpracę z działem IT oraz dostawcą narzędzi; Obsługę zgłoszeń dotyczących...

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w Dziale Planowania i Koordynacji

Pracodawca: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiadać za : sporządzenie planów gospodarczych rocznych, wieloletnich oraz prognoz realizacji planów Zakładu, sporządzanie sprawozdań rachunkowych i innych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji zadań Zakładu, rozliczanie kosztów w podziale na...