Specjalista Departament Prawny

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ogłoszenie nr 71595 / 26.11.2020

Specjalista

Departament Prawny

 WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1;
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA

ADRES URZĘDU:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 

pl. Powstańców Warszawy 1 

00-950 Warszawa

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Podejmuje czynności związane z obsługą procesu udostępniania informacji publicznej, w tym: rejestracja wpływających wniosków, prowadzenie konsultacji wewnętrznych z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz opracowywanie na ich podstawie projektów odpowiedzi na wnioski; prowadzeni rejestr wniosków, archiwizację dokumentacji.
  • Podejmuje czynności w zakresie udostępniania informacji, w szczególności udziela wyjaśnień, pouczeń oraz powiadomień o terminie udzielenia informacji.
  • Zamieszcza decyzje Prezesa UOKIK w Biuletynie Informacji Publicznej UOKIK.
  • Umieszcza informację na stronie Centralnego Repozytorium Informacji Publicznej prowadzonej przez Ministerstwo Cyfryzacji.
Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą(wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu informacji publicznej.
  • Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Posiadanie znajomości języka angielskiego.
  • Posiadanie kompetencji: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
  • bogaty pakiet szkoleń, możliwość studiów oraz studiów podyplomowych, platforma do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego,
  • bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach sportowo-kulturalnych),
  • możliwość zakupu karty sportowej Multisport, stojaki rowerowe przed budynkiem,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego w ramach pakietu grupowego ubezpieczenia pracownika
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację – centrum Warszawy, miłą atmosferę pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
  • Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian wiedzy rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik kancelaryjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Lewin Brzeski

prace biurowe w urzędzie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Gorlice

przyjmowanie wniosków i ich rejestracja, obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, ewidencjonowanie dokumentów związanych z : rozpoczęciem i zakończeniem budowy, pozwoleniem na użytkowanie...