Specjalista ds. rozliczeń

Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Koordynator Projektu Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.

 

 

Zakres zadań:

  • Obsługa klientów strategicznych Control Tower w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:
    • poprawne i terminowe rozliczanie kosztów transportowych oraz wszystkich kosztów dodatkowych,
    • tworzenie raportów we współpracy z partnerami,
    • wyjaśnienie wszystkich rozbieżności, wystawianie faktur oraz not kredytowych w dedykowanym systemie IT,
    • tworzenie szablonów rozliczeń,
    • obsługa płatności,
  • Proaktywne usprawnianie procesu obsługi poprzez:
    • realizację działań zapobiegających powstawaniu odchyleń,
    • poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta,
    • proponowanie działań doskonalących i zaradczych,
  • Współpraca z innymi zespołami poprzez:
    • wyjaśnianie niezgodności,
    • bieżącą komunikację dotyczącą obsługiwanych rozliczeń,
    • dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami,
  • Udział w cotygodniowych telekonferencjach (w języku angielskim),
  • Udział w projektach wewnętrznych dotyczących procesu rozliczania klienta.

 

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Znajomość obsługi EXCEL, poziom zaawansowany (funkcje, tabele przestawne, formuły),
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obszarze finansów/ rozliczeń/ fakturowania/ controllingu/ windykacji,
  • Analityczny sposób myślenia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Zorientowanie na szczegóły,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
  • Znajomość systemu SAP i Navision mile widziana,
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości.

Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
  • Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: dzisiaj

Konsultant ds. Spedycji

Pracodawca: BBA Transport System Sp. z o.o. Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zespół ten będzie pracował w oparciu o: Moje ponad 13 letnie doświadczenie w branży TSL – będziemy „działać szeroko”, od ROAD, poprzez AIR, SEA oraz RAIL. Ponad 22 letnie doświadczenie BBA Transport System jako operatora logistycznego – doświadczenie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...