Junior Office Manager

Dla naszego Klienta, belgijskiego inwestora tworzącego nowe centrum logistyczne pod Wrocławiem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Junior Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: JOF/037/AJA

Oferujemy:

  • Umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem (pierwsza - 6 miesięcy, kolejna czas nieokreślony)
  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon)
  • Pakiet szkoleń
  • Ciekawe wyzwanie zawodowe i niepowtarzalna możliwość szybkiego rozwoju wraz z nowym oddziałem firmy
  • Pracę w międzynarodowej firmie świadczącej usługi logistyczne
  • Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska

Wymagania:

  • Min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (zarządzanie funkcjonowaniem biura) lub na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Dobra znajomość polskiego prawa pracy oraz podstawowych zasad kadrowo-płacowych
  • Doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy - mile widziane
  • Doświadczenie w branży logistycznej - mile widziane
  • Umiejętność organizowania czasu pracy, samodzielność w działaniu
  • Chęć do ciągłego szkolenia i zdobywania nowej wiedzy

Zadania:

  • Odpowiedzialność za procesy HR w oddziale (we współpracy z siedzibą)
  • Administracyjne wsparcie dla pracowników oraz dbanie o dokumentację pracowniczą (przygotowywanie umów, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do rozliczania czasu pracy itp.);
  • Składanie zamówień u partnerów wewnętrznych i zewnętrznych oraz nadzór nad realizacją zleceń
  • Wsparcie Głównej Księgowej w podstawowej księgowości oddziału oraz nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych oddziału (np. faktur należności i zobowiązania)
  • Utrzymanie precyzyjnej i dobrze zorganizowanej administracji, dbanie o płynny przebieg poczty wychodzącej i przychodzącej
  • Przygotowywanie różnych raportów dotyczących działania oddziału

Oferta dotyczy pracy stałej.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2021-01-25

Asystentka / Asystent ds. Marketingu Handlowego

Pracodawca: KSM VISION Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy działu handlowego. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie działań handlowych (realizowanie jasno sprecyzowanych celów, cold calling, budowanie bazy i generowanie Leadów) Wsparcie działań z zakresu marketingu i...

Aktywny od: wczoraj

Konsultant ds. Spedycji

Pracodawca: BBA Transport System Sp. z o.o. Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zespół ten będzie pracował w oparciu o: Moje ponad 13 letnie doświadczenie w branży TSL – będziemy „działać szeroko”, od ROAD, poprzez AIR, SEA oraz RAIL. Ponad 22 letnie doświadczenie BBA Transport System jako operatora logistycznego – doświadczenie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...