Asystent biura

Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.

Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek.

Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są wydobywane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan

i wegetarian. Posiadamy ponad 160 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.

Tak, w biurze segregujemy też śmieci. Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu.

Rozwój naszego Zespołu jest dla nas N A J W A Ż N I E J S Z Y, bo to nasi Pracownicy budują naszą firmę i dzięki nim jesteśmy tu gdzie jesteśmy.

Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też aktywnych odbiorców poza granicami kraju.

Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!

 

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent biura
Miejsce pracy: Opacz - Kolonie koło Warszawy

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
  • Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
  • Pracę w przyszłościowej branży
  • Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
    U nas nigdy nie zostajesz sam/a
  • Elastyczne godziny pracy, work-life-balance
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
  • Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym

A do tego:

  • Kartę fitness
  • Pyszną kawę
  • Miejsce postojowe
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Pracę w godzinach
    pon-czw 7:30-16:00 
    pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)

Psst! Aspirujemy do bycia najbardziej zielonym i ekologicznym biurem w Polsce, może nam w tym pomożesz?

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wystawianie zamówień i faktur dla Klientów
  • Telefoniczną obsługę Klienta
  • Obsługę czatu
  • Przesyłanie monitów mailowych
  • Aktualizację stron firmowych
  • Rejestracje reklamacji w systemie
  • Realizacje zadań zleconych przez przełożonego
  • Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji

Jeśli jesteś:

  • Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
  • Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
  • Nastawiony/a na rozwój
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie
  • Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)

Mile widziane:

  • Doświadczenie w wystawianiu faktur
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Prosimy o załączenie w stopce CV poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez YANGO Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez YANGO Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...