Pracownik Obsługi Recepcji

Pracownik Obsługi Recepcji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Czym będziesz się zajmować?
  • Bieżącą organizacją i koordynacją pracy recepcji,
  • Zarządzaniem korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Współpracą z partnerami zewnętrznymi (kurierzy, dostawcy, poczta),
  • Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Opieką nad gośćmi firmy,
  • Nadzorem nad zapasem stanu magazynku,
  • Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • Umiejętności planowania czasu pracy i ustalanie priorytetów,
  • Wielozadaniowości,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Odpowiedzialności i samodzielności,
  • Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania relacji,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team SE

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to join client-centric team? We are now looking for (Assistant) Service Operations Officer. This is an opportunity for you to grow and develop in Sub Custody area.   In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik ds. Administracyjnych

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Moszna-Parcela gm. Brwinów

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja i kontrola realizacji międzynarodowych zleceń w obszarze spedycji współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką...