Sekretarka

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:

Sekretarka
Miejsce pracy: lubuskie / Iłowa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Organizacja pracy sekretariatu biura budowy,
  • Koordynowanie obiegu dokumentów na budowie,
  • Obsługa biura w zakresie archiwizowania dokumentacji,
  • Organizacja spotkań służbowych i narad,
  • Współpraca z pocztą i kurierami,
  • Zamawianie i wydawanie artykułów biurowych, spożywczych – monitorowanie zapasów,
  • Dbanie o porządek i pozytywny wizerunek biura budowy,
  • Bieżąca współpraca z zespołem.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomości obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • Komunikatywności,
  • Dobrej organizacji czasu pracy,
  • Rzetelności i odpowiedzialności,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Prawa jazdy kat. B.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...