Referent w Dziale Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Gospodarki Aparaturowej

Ogłoszenie numer: 3961218, z dnia: 2020-11-25

Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk z siedzibą przy al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
zatrudni osobę na stanowisko:

Referent w Dziale Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Gospodarki Aparaturowej
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Zadania:
  • realizacja zakupów w IFPAN zgodnie z obowiązującymi procedurami ustawy Pzp i obowiązującym regulaminem;
  • obsługa elektronicznego system obiegu dokumentów;
  • przygotowania dokumentów i wniosków do odpraw celnych i koordynacja działań w tym zakresie;
  • przyjmowanie, opisywanie i przekazywanie do działu księgowości faktur VAT;
  • digitalizacja faktur zakupowych w elektronicznym systemie obiegu dokumentów i powiązanie ze zrealizowanymi zapotrzebowaniami;
  • prowadzenia rejestru faktur przywozowych, celem comiesięcznego przekazania do działu księgowości;
  • udział w planowaniu zamówień publicznych;
  • współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami;
  • przygotowywanie projektów umów w uzgodnieniu z osobami merytorycznymi, których dotyczy konkretny zakup;
  • nadzór nad realizacją zawartych umów oraz sporządzanie aneksów umów w przypadku ich zmiany;
  • prowadzenie ewidencji zawartych umów/aneksów do umów;
  • przekazywanie zawartych umów do realizacji osobom lub komórkom organizacyjnym w Instytucie zlecającym zakup;
  • prowadzenie rejestru zamówień oraz monitorowanie realizacji prowadzonych zamówień.
  • kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji;
  • współpraca w procesie przyjmowania urządzeń na stan środków trwałych Instytutu;
  • rozliczanie przejechanych kilometrów oraz zużytego paliwa zgodnie z obowiązującymi zasadami w IF PAN.
Wymagania:
  • preferowane wyższe wykształcenie;
  • samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość, rzetelność, inicjatywa i zaangażowanie, dbałość o szczegóły;
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu;
  • znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Outlook, MS Excel.

Dodatkowym atutem będzie:

  • udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych;
  • doświadczenie w zamówieniach w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych zobowiązanych do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team SE

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to join client-centric team? We are now looking for (Assistant) Service Operations Officer. This is an opportunity for you to grow and develop in Sub Custody area.   In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik ds. Administracyjnych

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Moszna-Parcela gm. Brwinów

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja i kontrola realizacji międzynarodowych zleceń w obszarze spedycji współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką...