Asystent Project Managera

BPO International oferuje usługi outsourcingowe najwyższej jakości, ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Główne obszary usług, w których specjalizuje się BPO International to marketing, obsługa klienta, obsługa administracyjna, usługi IT, HR i payroll.

 

Brandnova to zespół wielu różnych osobowości. Jako niezależni specjaliści i eksperci, wspólnymi siłami, kompleksowo obsługujemy projekty marketingowe dla naszych klientów. Stawiamy na efektywną współpracę i innowacyjne podejście.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

 

 

Asystent Project Managera
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje codzienne obowiązki będą obejmowały:
  • Przygotowanie harmonogramu działań reklamowych i nadzór nad jego terminowa realizacją,
  • Wsparcie Project Managera w bieżących zadaniach i prowadzonych projektach,
  • Analizę i optymalizację działań reklamowych,
  • Współpracę z innymi obszarami marketingu,
  • Uzupełnienie bazy wiedzy.
Sprawdzisz się u nas jeśli:
  • Masz za sobą pierwsze doświadczenia w marketingu,
  • Dobrze czujesz się w pracy z Excelem (tabele przestawne i inne funkcje),
  • Cechuje Cię samodzielność i dokładność,
  • Będziesz nam mówić o swoich pomysłach. Cenimy proaktywność i innowacyjność.
  • Masz duże pokłady entuzjazmu i nie przeszkadzają Ci powtarzalne obowiązki.
Zapewniamy:
  • Zatrudnienie w ramach B2B lub zleceia
  • Solidna dawka praktycznej wiedzy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca zdalna
  • Dni wolne w postaci bonusu
  • Relacja oparta na zaufaniu
  • Swobodny dresscode
  • Biuro przy Marszałkowskiej
  • Taras z super widokiem
  • Strefa chillout
  • Zniżka pracownicza w kantynie
  • Integracje
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
Jak wygląda proces rekrutacyjny
  • Twoja aplikacja
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Zadanie rekrutacyjne
  • Spotkanie rekrutacyjne z managerem i HR
  • Ustalenie warunków współpracy
  • Początek przygody

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...