Specjalista ds. obsługi Klienta

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją
Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team SE

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to join client-centric team? We are now looking for (Assistant) Service Operations Officer. This is an opportunity for you to grow and develop in Sub Custody area.   In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik ds. Administracyjnych

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Moszna-Parcela gm. Brwinów

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja i kontrola realizacji międzynarodowych zleceń w obszarze spedycji współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką...