Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/20/0968
OBOWIĄZKI:
- Archiwizacja dokumentów wydziału,- Przekazywanie korespondencji między wydziałami,- Obsługa urządzeń biurowych,- Redagowanie pism,- Przygotowywanie korespondencji do wysyłki na zewnątrz,- Kompletowanie dokumentacji,- Wprowadzanie danych do programów komputerowych,- Czynny udział w pracach zespołowych w wydziale,- Obsługa klientów Urzędu Miejskiego,- Inne prace zlecone przez przełożonego,- Dbanie o czystość na swoim stanowisku pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: dzisiaj

Staż - młodszy referent

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Opole

Pon-Czw 7.30-15.30, Pt 7.30-14.00Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (MS Office), umiejętność pracy z klientem oraz w zespole, umiejętność właściwej...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Agencji Celnej

Pracodawca: ROHLIG SUUS Logistics SA

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Gdynia

Obowiązki: Prace administracyjne związane z przepływem i archiwizacją dokumentów, Przyjmowanie, sprawdzanie upoważnień klientów i ich uaktualnianie, Kontakt ze służbami celnymi i Sanepidem, Zakładanie zleceń na usługi celne, Uczestnictwo w rewizji celnej,...