Office Manager

Ogłoszenie numer: 3914619, z dnia 2020-11-20

Kim jesteśmy?

Mas Trading dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.


Nasz zespół to w przeważającej większości młodzi ludzie.

 

Kogo poszukujemy?


Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:

Office Manager

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • dbanie o zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne, składanie zamówień
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • optymalizacja kosztów funkcjonowania biura
  • kontrolowanie kosztów, faktur, proste analizy finansowe
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firmy, w tym grafik, strategii wizualnej
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.

Wymagania

Czego bezwzględnie wymagamy?

  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy

Co cenimy najbardziej na tym stanowisku?

  • kreatywność – zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • umiejętność prowadzenia działań marketingowych
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami
  • chęć regularnego prowadzenia strony internetowej firmy
  • chęć załatwiania spraw poza biurem
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.

Oferujemy

Co proponujemy?

  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę. Nasza branża nie odczuwa skutków pandemii
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, rosnące wraz z nabywaniem nowych umiejętności. Opowiedz, co potrafisz, a wspólnie ustalimy warunki wynagrodzenia
  • kartę multisport. W czasach, gdy będzie jeszcze przydatna
  • miłą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • możliwość nauki programów projektowych AutoCad
  • niestety jeszcze nie posiadamy owocowych czwartków. Chyba, że zorganizujesz! Lubimy zdrowe odżywianie.

Gdzie działamy?

  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: wczoraj

Staż - młodszy referent

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Opole

Pon-Czw 7.30-15.30, Pt 7.30-14.00Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (MS Office), umiejętność pracy z klientem oraz w zespole, umiejętność właściwej...

Aktywny od: wczoraj

Asystentka / Asystent Agencji Celnej

Pracodawca: ROHLIG SUUS Logistics SA

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Gdynia

Obowiązki: Prace administracyjne związane z przepływem i archiwizacją dokumentów, Przyjmowanie, sprawdzanie upoważnień klientów i ich uaktualnianie, Kontakt ze służbami celnymi i Sanepidem, Zakładanie zleceń na usługi celne, Uczestnictwo w rewizji celnej,...