Specjalista ds. administracji

W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Główny cel stanowiska:
  • obsługa administracyjna Biura Zarządu Spółki   
Podstawowe zadania i obowiązki:
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w Spółce: zarządzanie korespondencją (poczta, kurierzy), recepcją biura, skrzynkami e-mailowymi, kalendarzami, rejestrowanie dokumentów i ich archiwizowanie
  • koordynacja prac sekretariatów zakładów Spółki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
  • redagowanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych związanych z funkcjonowaniem Spółki
  • wsparcie w redagowaniu pism i przygotowywaniu materiałów dla innych przedstawicieli innych działów Spółki (w tym marketingowych, promocyjnych, korporacyjnych)
  • organizacja pracy Biura Zarządu: współpraca z właścicielem budynku, w którym zlokalizowane jest biuro, dostawcami usług, dbanie o ład i porządek oraz zaopatrzenie biura (materiały biurowe, spożywcze, itd.)
  • organizacja i obsługa spotkań odbywających się w Biurze Zarządu i poza nim
  • wsparcie Zarządu i pracowników Spółki w organizacji podróży służbowych (współpraca z agencjami turystycznymi)
  • reprezentowanie Spółki w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek,
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy - bieżące wsparcie zespołu w czynnościach administracyjnych
  • wsparcie zadań i procesów realizowanych przez Zarząd
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w redagowaniu pism i materiałów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, inne języki będą dodatkowym atutem
  • dokładność i rzetelność
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt
  • energiczne usposobienie, otwarty umysł i chęć zdobycia doświadczenia
  • zorientowanie na Klienta wewnętrznego, życzliwość, przyjazne nastawienie
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie i systematyczny rozwój
  • pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole, w którym doceniamy wieloletnie doświadczenie na równi z odwagą i dynamizmem młodszych pokoleń
  • rozwój zawodowy dopasowany do potrzeb i aspiracji pracownika
  • prężnie rozwijające się środowisko pracy, w którym można realizować nowe pomysły, idee wykorzystując swoje doświadczenia
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia, niezbędne narzędzia pracy, benefity (m.in. opieka medyczna, Multisport)

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. księgowości

Pracodawca: Litex Service Sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski

Wymagania: wykształcenie ekonomiczne (kierunek rachunkowość), znajomość zagadnień księgowych – księgi rachunkowe, obsługa Microsoft Office (Excel), doświadczenie w księgowości będzie dodatkowym atutem. Zakres obowiązków: dekretacja faktur kosztowych i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy

Pracodawca: DIKO Polska Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Krępice

Zadania: prace administracyjno-biurowe obsługa centrali telefonicznej, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa firmowej skrzynki e-mail, przyjmowanie gości, organizacja oraz obsługa spotkań, wsparcie administracyjne obsługi samochodów firmowych...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Wurth Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa - Ursus

Twoje zadania: Profesjonalna obsługa recepcyjna gości i klientów firmy Dbałość o prawidłowy przepływ informacji Obsługa centrali telefonicznej Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) Zapewnienie poufności i sprawnego obiegu...