Asystent ds allegro - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Asystent ds allegro - staż
Miejsce pracy: Trzebinia
Numer: StPr/20/1056
OBOWIĄZKI:
obsługa konta sprzedażowego firmy na portalu aukcyjnym Allegro, w tym: dodawanie ogłoszeń, analiza konkurencji, promowanie ofert, ustalanie warunków sprzedaży z zarządem, współpraca w zakresie marketingowym ze specjalistą ds. marketingu, tworzenie planów marketingowych; kreowanie, analiza oraz wdrażanie własnych inicjatyw marketingowych; analiza realziacji celów marketingowych; współpraca z działem handlowym oraz magazynem; sprzedaż sprzętu budowlanego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania inne:

praca w zespole, komunikatywność

Miejsce pracy:

Trzebinia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Administracyjnych

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Moszna-Parcela gm. Brwinów

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja i kontrola realizacji międzynarodowych zleceń w obszarze spedycji współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką...

kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno

obsługa administracyjna biura budowy prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja i archiwizacja poczty dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy przygotowywanie raportów i zestawień archiwizacja danych w bazach elektronicznych...