Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/20/0548
OBOWIĄZKI:

Prowadzenie korespondencji wydziałowej, przyjmowanie i wysyłanie pism, przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów przekazywanych do wydziału, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum, prowadzenie rejestrów i innych dokumentów wydziałowych, obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie innych zadań powierzonych przez Naczelnika Wydziału

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 057,6 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...