Pracownik Recepcji (K/M) [rekrutacja online]

Apleona HSG (dawniej Bilfinger HSG Facility Management Sp. z o. o.) - wiodąca firma w branży usług facility management, oferująca kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) w związku z ciągłym rozwojem poszukuje Pracownika na stanowisko:

Pracownik Recepcji (K/M)
[rekrutacja online]
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownik Recepcji będzie odpowiedzialna za:
  • Obsługę gości, klientów i dostawców Klienta;
  • Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach;
  • Obsługę centrali telefonicznej;
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej z dekretacją;
  • Współpracę z dostawcami usług kurierskich i Pocztą Polską;
  • Generowanie zamówień na dostawy art. Biurowych itp.;
  • Obsługę sal konferencyjnych i spotkań biznesowych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, pakietów sportowych oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...