Archiwista

Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 70406

Warunki pracy


  • praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych;

  • brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich;

  • przeprowadzanie kontroli w zewnętrznych jednostkach organizacyjnych.

Zakres zadań

  • Uzgadnia treść normatywów kancelaryjno-archiwalnych nadzorowanych jednostek organizacyjnych oraz prowadzi wszelkie sprawy związane z ich określeniem w porozumieniu z Dyrektorem AAN, a także opiniuje normatywy kancelaryjno-archiwalne podmiotów niepaństwowych w celu właściwego postępowania z dokumentacją państwowych i niepaństwowych jednostek organizacyjnych.
  • Kontroluje przestrzeganie przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu sprawdzenia poprawności stosowania przepisów kancelaryjno - archiwalnych.
  • Opiniuje wnioski na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej państwowych jednostek organizacyjnych w celu wydania zgody na zniszczenie dokumentacji, w tym sporządza projekty zgód, a także wydaje opinie dotyczące brakowania dokumentacji niearchiwalnej podmiotom niepaństwowym w celu prawidłowej oceny wartości archiwalnej dokumentacji proponowanej do wybrakowania.
  • Przeprowadza ekspertyzy archiwalne z zakresu statusu prawno – organizacyjnego i wartościowania dokumentacji jednostek organizacyjnych, w celu ustalenia czy dana jednostka jest wytwórcą materiałów archiwalnych.
  • Udziela państwowym i niepaństwowym jednostkom organizacyjnym konsultacji z zakresu prawa archiwalnego oraz z zakresu funkcjonowania EZD oraz innych systemów teleinformatycznych w celu właściwego postępowania z dokumentacją.
  • Nadzoruje porządkowanie materiałów archiwalnych oraz weryfikuje poprawność opracowania materiałów archiwalnych przeznaczonych do przekazania do zasobu AAN w celu właściwego ich zabezpieczenia i przekazania.
  • Udziela instruktaży w sprawach prawidłowego postępowania z dokumentacją w państwowych i niepaństwowych jednostkach organizacyjnych, a także w jednostkach prowadzących archiwa wyodrębnione. W razie potrzeby przeprowadza szkolenia w tym zakresie w celu właściwego stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie i policealne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość prawa archiwalnego oraz przepisów dotyczących zarządzania dokumentacją
  • Znajomość funkcjonowania kancelarii współczesnych i systemów teleinformatycznych, w tym EZD
  • Wiedza z zakresu metodyki archiwalnej
  • Zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Stanowczość
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zasad funkcjonowania EZD

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktyki w Wydziale Strategii Inwestycji B2B i Rozwoju Biznesu

Pracodawca: Orange Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160

Koordynacja działań projektowych, przygotowywanie materiałów projektowych i raportów Przygotowywanie analiz i zestawień Badanie potrzeb i wsparcia w realizacji celów biznesowych Klientów Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim Cechuje Cię...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Żuromin

praca biurowa, wysyłanie dokumentacji, załatwianie spraw w urzędachWymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Poniatowo

Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji. Odbiór korespodencji, prowadzenie dziennika korespodencji, obsługa telefonów, komputera oraz przedkładanie pism.Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brakUprawnienia: prawo...