Sekretarka

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/20/4543
OBOWIĄZKI:
. Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem sekretariatu oraz biura firmy: - segregacja i archiwizacja wszelkich dokumentów- bieżąca korespondencja z podmiotami- nadzór nad urządzeniami biurowymi2. Wsparcie w administrowaniu i zarządzaniu nieruchomościami własnymi firmy: - utrzymanie jednorodnego systemu administrowania i zarządzania nieruchomościami- regulowanie na bieżąco spraw formalnych nieruchomości- przygotowanie umów najmu na podstawie już opracowanych wzorów umów, bieżącej korespondencji, tworzenie zestawień i prezentacji, nadzór nad obiegiem dokumentów- zarządzanie umowami najmu w tym coroczna waloryzacja umów, wystawianie faktur wg przyjętego już wzoru, rozliczanie wpływów z najmu oraz kosztów ich utrzymania- kontakt z najemcami i innymi użytkownikami nieruchomości - reprezentacja właściciela nieruchomości przed urzędami i kontrahentami świadczącymi inne usługi- ogłaszanie wolnych lokali do wynajmu znajdujących się w zasobach firmy- bardzo dobra znajomość internetu i programów komputerowych oraz sprawność pisania na klawiaturze- bankowość elektroniczna- dyspozycyjność do działania w terenie, jeżeli zajdzie taka potrzeba3. Monitorowanie rynku nieruchomości w poszukiwaniu nowych inwestycji4. Utrzymanie czystości i porządku w biurze5. Wykonanie innych prac niewymienionych powyżej, a zleconych w uzupełnieniu obowiązków
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

pisanie pism, obsługa komputera

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: dzisiaj

Staż - młodszy referent

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Opole

Pon-Czw 7.30-15.30, Pt 7.30-14.00Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (MS Office), umiejętność pracy z klientem oraz w zespole, umiejętność właściwej...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Agencji Celnej

Pracodawca: ROHLIG SUUS Logistics SA

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Gdynia

Obowiązki: Prace administracyjne związane z przepływem i archiwizacją dokumentów, Przyjmowanie, sprawdzanie upoważnień klientów i ich uaktualnianie, Kontakt ze służbami celnymi i Sanepidem, Zakładanie zleceń na usługi celne, Uczestnictwo w rewizji celnej,...