Podinspektor w Referacie Urzędu Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA

W REFERACIE URZĘDU STANU CYWILNEGO,
SPRAW OBYWATELSKICH I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Podinspektora

w Referacie Urzędu Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego

(1/2 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

Podinspektor w Referacie Urzędu Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
    lub
    wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
    • o bezpieczeństwie imprez masowych,
    • Prawo o zgromadzeniach,
    • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • Wykonywanie czynności z zakresu spraw obronnych, w tym w szczególności:
    • przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony określonych w ustawach,
    • organizowanie i wykonywanie przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych oraz trybu ich realizacji,
    • organizowanie formacji obronnych i koordynowanie ich działań oraz inne sprawy określone odrębnymi przepisami,
    • organizowanie akcji kurierskiej, w tym aktualizacja i prowadzenie rejestru kurierów,
    • organizowanie systemu kierowania obronnością w gminie,
    • planowanie i nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych wynikających z przepisów,
    • opracowywanie planów i programów szkoleń obronnych,
  • udział w przygotowaniu kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzeniu,
  • wykonywanie czynności z zakresu obrony cywilnej, obejmujących w szczególności:
    • opracowywanie i aktualizowanie planów obrony cywilnej gminy,
    • planowanie i organizację systemu kierowania obroną cywilną,
    • zorganizowanie i przygotowanie do działania sił obrony cywilnej,
    • aktualizację planów działania formacji obrony cywilnej,
    • planowanie i utrzymanie w gotowości do użycia sił i środków ochrony cywilnej do likwidacji skutków klęsk żywiołowych, awarii i katastrof,
    • przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstawania masowego zagrożenia,
    • opracowywanie i aktualizowanie planów ewakuacji ludności z miejsc zagrożonych,
    • współdziałanie z placówkami służby zdrowia w zakresie pomocy ludności poszkodowanej,
    • przygotowanie i zapewnienie działania systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń w gminie,
    • współdziałanie z zakładami pracy oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej,
    • planowanie i organizacja działalności szkoleniowo-popularyzacyjnej,
    • prowadzenie magazynu obrony cywilnej (konserwacja, aktualizacja i brakowanie sprzętu),
  • współpraca z Państwową Strażą Pożarną, Policją oraz innymi służbami na terenie gminy, prowadzącymi akcje obrony przed klęskami żywiołowymi, zwalczania skutków katastrof, awarii i skażeń, współpraca z Wojewódzkim Komendantem Policji oraz Miejskim Komendantem Policji w sprawach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie gminy, w tym nadzór nad realizacją zawartych umów i porozumień,
  • prowadzenie postepowań w zakresie zgłaszanych zgromadzeń publicznych wraz z koordynacją działań służb i instytucji w zakresie zapewniania ładu i porządku podczas ich trwania,
  • prowadzenie postępowań w zakresie organizacji imprez masowych i sprawowanie nadzoru nad zgodnością ich przebiegu z warunkami określonymi w wydanym zezwoleniu,
  • przygotowywanie i terminowa aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej gminy,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku,
  • prowadzenie spraw, dokumentacji spraw i jej archiwizowanie wynikających z powierzonego zakresu czynności,
  • w porozumieniu z Kierownikiem Referatu terminowe i rzetelne udzielanie informacji publicznej w zakresie wynikającym z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności, terminowe rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących realizacji powierzonych czynności,
  • przetwarzanie i zabezpieczanie danych osobowych wynikających z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności,
  • dochowywanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy,
  • współpraca z pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony przetwarzanych dokumentów stanowiących informację niejawną,
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

 

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html.

 

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Gorlice

sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.nin. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; organizowanie pracy...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Lidzbark Warmiński

Prowadzenie kalendarza spotkań, kontrolowanie terminów spotkań, obsługa urządzeń biurowych

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Rozogi

zgodnie z zawodem