Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/20/3707
OBOWIĄZKI:

odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierownie ich do odpowiednich organów w firmie, załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych w biurze

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość komputera w tym MS WORD, MS EXCEL.


Wymagania inne:

znajomość języka polskiego na poziomie B2; umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 420 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. współpracy z siecią medyczną

Pracodawca: Asekuracja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Sopot

Szukamy osoby do Zespołu odpowiedzialnego za relacje i rozliczenia z placówkami medycznymi, w których oferowane są usługi medyczne w ramach ubezpieczenia zdrowotnego SALTUS TUW. Do obowiązków nowej osoby należeć będzie: rozliczanie zrealizowanych przez Partnerów...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: BEL-POL

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Praca stacjonarna w biurze Obsługa klientów hurtowych Składanie zamówień Wystawianie dokumentów sprzedażowych Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach Łatwości...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Cieszyn

Mamy dla Ciebie pracę, która głównie polega na: sporządzaniu dokumentacji przeznaczonej dla Urzędów Celnych i Ministerstwa Finansów dotyczącej rozpoczęcia oraz zakończenia działalności w punktach przyjmowania zakładów, nadzorowaniu organizacji szkoleń z...