Pracownik administracyjno-biurowy, specjalista ds. marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracownik administracyjno-biurowy, specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Wyry
Numer: StPr/20/0153
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków: raportowanie wyników firmy, bieżące prace biurowe, tworzenie wizerunku firmyOkres zatrudnienia: 16 m-cyMiejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: pn-pt 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, min. 0,5 roku doświadczenia jako pracownik biura, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiegoOsoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt ze swoim doradcą klienta.

Miejsce pracy:

Wyry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora HR

Pracodawca: Kronospan

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Strzelce Opolskie

OPIS STANOWISKA: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej; Tłumaczenie korespondencji i dokumentacji; Przygotowanie dokumentacji na spotkania; Realizacja zadań...

Aktywny od: dzisiaj

Staż - młodszy referent

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Opole

Pon-Czw 7.30-15.30, Pt 7.30-14.00Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne: Biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (MS Office), umiejętność pracy z klientem oraz w zespole, umiejętność właściwej...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Agencji Celnej

Pracodawca: ROHLIG SUUS Logistics SA

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Gdynia

Obowiązki: Prace administracyjne związane z przepływem i archiwizacją dokumentów, Przyjmowanie, sprawdzanie upoważnień klientów i ich uaktualnianie, Kontakt ze służbami celnymi i Sanepidem, Zakładanie zleceń na usługi celne, Uczestnictwo w rewizji celnej,...