Młodszy Specjalista ds. Raportowania i Analiz

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

Młodszy Specjalista ds. Raportowania i Analiz
Opis stanowiska:
  • Przygotowanie raportów dla Zarządu i kierowników obszarów
  • Współpraca z działem sprzedaży, raportowanie i analiza sprzedażowa
  • Dbałość o standardy wizualizacji informacji w raportowaniu
  • Przygotowywanie analiz ad-hoc odpowiadając na bieżące zgłoszenia
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych rozwiązań i systemów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • Biegła znajomość programu Excel – warunek konieczny
  • Umiejętność przygotowywania zaawansowanych raportów w oparciu o MS Excel
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Myślenie analityczne oraz samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w branży OZE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport i opieki zdrowotnej
  • Zgrany zespół oraz doskonałą atmosferę w pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Opis stanowiska:
  • Przygotowanie raportów dla Zarządu i kierowników obszarów
  • Współpraca z działem sprzedaży, raportowanie i analiza sprzedażowa
  • Dbałość o standardy wizualizacji informacji w raportowaniu
  • Przygotowywanie analiz ad-hoc odpowiadając na bieżące zgłoszenia
  • Wsparcie w procesie wdrażania nowych rozwiązań i systemów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • Biegła znajomość programu Excel – warunek konieczny
  • Umiejętność przygotowywania zaawansowanych raportów w oparciu o MS Excel
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Myślenie analityczne oraz samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w branży OZE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport i opieki zdrowotnej
  • Zgrany zespół oraz doskonałą atmosferę w pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...