Specjalista ds. projektów unijnych

BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe. Poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. projektów unijnych
Miejsce pracy: Chorzów
Zadania
  • przygotowanie wniosków o płatność/wprowadzenie zmian, harmonogramów płatności,
  • organizacja i nadzór nad prawidłowym rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, wytyczne, interpretacje oraz dokumentację dotyczącą projektów,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,
  • przeprowadzanie procedur wyboru Wykonawców, zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz innymi obowiązującymi wymogami,
  • monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu projektów,
  • opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem,
  • współpraca z Instytucjami nadzorującymi prawidłową realizację projektów UE oraz obsługa systemu SL 2014,
  • przygotowanie dokumentacji oraz udział w kontrolach i audytach projektów,
  • bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją i rozliczeniem projektów,
  • wsparcie zespołów projektowych oraz administracji w zakresie warunków realizacji projektów,
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji,
  • wsparcie przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej – wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi i wymogami konkursowymi oraz jej weryfikacja pod względem formalnym
Oczekiwania
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • wiedza specjalistyczna w zakresie rozliczania i prowadzenia projektów współfinansowanych z UE,
  • wykształcenie wyższe,
  • samodzielność w działaniu,
  • wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność, terminowość i rzetelność w przygotowywaniu dokumentacji,
  • umiejętność pozyskiwania informacji i inicjatywa w proponowaniu nieszablonowych rozwiązań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość MS OFFICE.
Oferujemy
  • przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, również w innych obszarach tj. analizy ekonomiczno- finansowe.
  • dofinansowanie do szkoleń oraz kursów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Legnica

praca w recepcji hotelu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak Wykształcenie: średnie branżowe, brak Wykształcenie: średnie zawodowe, brak...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka / Sekretarz

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksową obsługę Sekretariatu biura, obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w Grupie Hasco, wsparcie w przygotowywaniu spotkań firmowych organizowanych na potrzeby Zarządu i Dyrekcji Grupy Hasco, przyjmowanie i łączenie...

Aktywny od: wczoraj

Assistant Service Operations Officer

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Would you like to have an opportunity for close cooperation with many stakeholders across Nordea and touching different business areas? We are now looking for an Assistant/Service Operations Officer to be a part of securities holdings and cash accounts reconciliation...