Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sekretarka
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/20/2215
OBOWIĄZKI:
Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy komórkami przedsiębiorstwa. Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Sporządzanie dokumentacji biurowej, archiwizowanie dokumentów sekretariatu w formie tradycyjnej i elektronicznie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktyki w Wydziale Strategii Inwestycji B2B i Rozwoju Biznesu

Pracodawca: Orange Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160

Koordynacja działań projektowych, przygotowywanie materiałów projektowych i raportów Przygotowywanie analiz i zestawień Badanie potrzeb i wsparcia w realizacji celów biznesowych Klientów Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim Cechuje Cię...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Żuromin

praca biurowa, wysyłanie dokumentacji, załatwianie spraw w urzędachWymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Poniatowo

Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji. Odbiór korespodencji, prowadzenie dziennika korespodencji, obsługa telefonów, komputera oraz przedkładanie pism.Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brakUprawnienia: prawo...