Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Milicz
Numer: StPr/20/0428
OBOWIĄZKI:

- wstępna archiwizacja dokumentów, - pomoc komórce organizacyjno-kadrowej, - zapoznanie się z przepisami, - pomoc w rozliczaniu czasu służby i pracy, - sporządzanie pism urzędowych: decyzji, rozkaów, odpowiedzi na pisma, - wykonywanie czynności typowych dla stanowiska kancelaryjnego: obługa petenta, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przekazywanie korespondencji do komórek organizacyjnych, wykonywanie prac technicznych związanych z dokumentacją, - sporządzanie delegacji, rozliczanie delegacji, - sporządzanie legitymacji służbowych dla pracowników cywilnych i funkcjonariuszy, - obsługa programu do archiwizacji "AZAK", - sporządzanie wniosków na nagrody, odznaczenia i medale, stopnie służbowe, awanse na stanowisku, - wstępne sporządzanie skierowań na badania lekarskie

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera

Miejsce pracy:

Milicz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...