Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za:
  • Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne,
  • Przygotowywanie analiz i prezentacji,
  • Zarządzanie terminarzem spotkań,
  • Obsługę spotkań biznesowych,
  • Organizację spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz wyjazdów służbowych (w tym rozliczanie delegacji),
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji między v-ce prezesem, a działem handlowym,
  • Weryfikacja jakości pracy działu handlowego w systemie CRM,
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint) i umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i dobrej prezencji,
  • Zdolności analitycznych, proaktywności w działaniu i dobrej organizacji pracy,
  • Prawa jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • Dodatkowe benefity (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...