Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Sieć salonów w branży usług medycznych, oferująca swoim klientom szeroki zakres usług i produktów, mająca w swoim portfolio produkty najbardziej renomowanych producentów, wysokiej jakości, poszukuje osoby na stanowisko:


Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Smolec
Opis stanowiska
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez kontakty z szeroko rozumianymi kontrahentami i urzędami,
  • Kontakt z Urzędem Pracy, Urzędami Miejskimi, Biurem Paszportowym i innymi urzędami w ramach zleconych zadań,
  • Rozliczanie delegacji pracowników (na podstawie rachunków, danych, faktur i druków),
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie wybranych zadań,
  • Obsługa biura (w tym obsługa sekretariatu, obsługa spotkań prezesa i zarządu, przygotowywanie sali konferencyjnej na spotkania, przygotowywania),
  • Zarządzanie zakupami biurowymi (zbieranie zleceń z biura na zakup materiałów biurowych, zakup, itp.),
  • Zarządzanie sprawami organizacyjno – porządkowymi biura,
  • Sporadyczne wyjazdy służbowe w obrębie Wrocławia (np. w celu załatwienia zleconych spraw urzędowych),
  • Odbiór i administracja pocztą (odbiór przesyłek do biura, rozdzielanie według odpowiedzialności, ewidencja poczty, koordynowanie przesyłek między biurem a salonami za wyłączeniem przesyłek towarowych),
  • Wsparcie Specjalisty ds. Kadr w wybranych zadaniach takich jak zatrudnianie cudzoziemców,
  • Sporządzanie na zlecenie prezesa pism i dokumentacji,
  • Wsparcie w zarządzaniu wnioskami dofinansowań unijnych.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  • Wysokie zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolności koordynowania,
  • Umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją czasu i umiejętność nadawania priorytetów,
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy ze środkami unijnymi (np. dofinansowania, staże, inne),
  • Prawo jazdy kat. B niezbędne w delegacjach na terenie Wrocławia i bliskich okolic,
  • Doskonała obsługa pakietu Ms Office,
  • Mile widzialne doświadczenie w sprzedaży.
Oferujemy
  • Umowę o pracę lub inną dogodną formę współpracy na życzenie kandydata (do negocjacji) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w stale rozwijającej się od wielu lat firmie z silną i znaną marką,
  • Samochód służbowy do dyspozycji (głównie na wyjazdy służbowe),
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Opieka medyczna,
  • Karta Multisport.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Główny specjalista

Pracodawca: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Czynniki szczególnie utrudniających wykonywanie zadań:  - zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  - praca administracyjno- biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, -...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...