Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/20/0640
OBOWIĄZKI:

1. Zapoznanie z przepisami BHP i p.poż. oraz regulaminami pracy 2. Organizacja planu dnia przełożonego: - prowadzenie kalendarza spotkań - obsługa służbowych spotkań - pilnowanie umówionych terminów spotkań odwoływanie, ustalanie nowych terminów spotkań 3. Obsługa sekretariatu: - przyjmowanie i rozdział korespondencji - rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących - przepisywanie i wysyłanie korespondencji - sporządzanie protokołów z posiedzeń rad pedagogicznych - wypełnianie dokumentacji szkolnej księga słuchaczy, - archiwizowanie dokumentacji szkolnej - przekazywanie na bieżąco informacji od Dyrekcji słuchaczom szkoły, kursantom oraz nauczycielom - dbałość o porządek w miejscu pracy - zaopatrywanie w art. Biurowe i spożywcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu - odbiór poczty elektronicznej 4. Obsługa interesanta: - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji o ofercie edukacyjnej placówki - przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji i w procesie rekrutacji - przyjmowanie i rejestracja wpłat od słuchaczy 5. Obsługa urządzeń biurowych: - obsługa kserokopiarki, drukarki, skanera, faksu - odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym 6. Obsługa komputera: - sporządzanie pism w programie Microsoft Office Word - sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie Microsoft Office Excel - przygotowywanie prezentacji w programie Power Point - pomoc w opracowywanie tekstów do ulotek informujących o ofercie edukacyjnej placówki - wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Znajomość programów pakietu Office

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 057,6 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Norweskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka norweskiego w...

Aktywny od: dzisiaj

Administrator ds. Importu z Językiem Włoskim

Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój zakres obowiązków Nadawanie odpowiednich kodów celnych; Przygotowywanie dokumentów celnych; Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Prace administracyjne; Wsparcie procesów zachodzących w dziale. Nasze wymagania Dobra znajomość języka włoskiego w mowie...