Asystent / Asystentka (k/m) administrowanie nieruchomościami

"Dzięki swojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"

Asystent / Asystentka (k/m) administrowanie nieruchomościami
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
  • Zarządzanie umowami najmu i usług
  • Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce
  • Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej wspólpracy z kolegami z innych działów
  • Przygotowywanie zestawień pozostałych kosztów eksploatacyjnych
  • Korespondencja z naszymi najemcami i obsługa zastrzeżeń do sporządzanych zestawień miesięcznych
  • Zadania administracyjne, np. wprowadzanie danych do specjalistycznego oprogramowania
Twój profil:
  • Ukończone studia ekonomiczne
  • Gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności
  • Zaangażowanie i zorientowanie na klienta
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (w mowie i w piśmie)
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excela
  • Samodzielny, ustrukturyzowany i staranny styl pracy
Oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Pakiet medyczny
  • Praca w stale rozwijającej się, międzynarodowej firmie
  • Pewne miejsce pracy, niezależne od sytuacji rynkowej
  • Nowoczesne i innowacyjne biuro oraz ergonomiczne stanowiska

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Kone Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: obsługa centrali telefonicznej, organizacja spotkań na terenie biura, obsługa gości, nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, współpracę z firmami kurierskimi, zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent - Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: DOZBUD SP. Z O.O.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ząbki

Osoba na stanowisku będzie reprezentować firmę w recepcji, zajmie się koordynacją różnych procesów biurowych: archiwizacją dokumentów, prawidłowym obiegiem faktur, obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacją kalendarza zarządu, umawianiem...

Aktywny od: dzisiaj

Referent w Dziale Instalacji

Pracodawca: Solid Security Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Co będzie należało do twoich obowiązków: Umawianie realizacji usługi z klientem przez telefon Planowanie pracy dla kadry technicznej Prowadzenie elektronicznego kalendarza zadań Dbanie o jakość kontaktu z klientem Kontakt z działem handlowym Wymagania: Swobodna...