Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.
Aktualnie do centrali firmy w Krośnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie pomoc i wsparcie w zakresie prac biurowych w działach administracyjnych firmy, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów, utrzymywanie kontaktu z oddziałami firmy oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów.
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: obsługa centrali telefonicznej, organizacja spotkań na terenie biura, obsługa gości, nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, współpracę z firmami kurierskimi, zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych,...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Ząbki
Osoba na stanowisku będzie reprezentować firmę w recepcji, zajmie się koordynacją różnych procesów biurowych: archiwizacją dokumentów, prawidłowym obiegiem faktur, obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacją kalendarza zarządu, umawianiem...
Aktywny od: dzisiaj
dolnośląskie / Wrocław
Co będzie należało do twoich obowiązków: Umawianie realizacji usługi z klientem przez telefon Planowanie pracy dla kadry technicznej Prowadzenie elektronicznego kalendarza zadań Dbanie o jakość kontaktu z klientem Kontakt z działem handlowym Wymagania: Swobodna...