Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Przebendów
Numer: StPr/20/2158
OBOWIĄZKI:
-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji,-obsługa korespondencji firmy,-obsługa telefonu,-redagowanie pism,-drukowanie, kopiowanie, faksowanie i komplementowanie dokumentów,-sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego,-przygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefa,-zaopatrzenie biura w materiały biurowe,-dbałość o porządek w biurze,-wystawianie faktur, dokumentów WZ,-ewidencja faktur i innych dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe - mile widziane ekonomiczne, umiejętność obsługi komputera - znajomość pakietu Microsoft Office.

Miejsce pracy:

Przebendów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Dino Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Krotoszyn

Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie Współpracę z pozostałymi działami w firmie Samodzielne realizowanie bieżących zadań Otwartości na nowe wyzwania Bardzo dobrej organizacji pracy Komunikatywności...