Asystent działu księgowości [rekrutacja prowadzona online]

Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicąale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamypotencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Asystent działu księgowości [rekrutacja prowadzona online] - Wrocław
Obowiązki:
  • Weryfikacja faktur towarowych oraz przetwarzanie dokumentacji związanej z zobowiązaniami towarowymi
  • Wprowadzanie oraz uzgadnianie raportów kasowych oraz stanów magazynowych
  • Udział w zamknięciu miesiąca wybranych Spółek
  • Uzgadnianie wybranych kont KG
  • Tworzenie wymaganych raportów i analiz
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe o specjalności rachunkowość
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i sumienność
  • Zaangażowanie
  • Chęć do nauki i pogłębiania wiedzy
Czekają na Ciebie:
  • Stabilna praca w sieci będącej liderem branży
  • Wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
  • Realna możliwość rozwoju i awansu zawodowego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...