Office Manager

SALESmanago to producent oprogramowania klasy Marketing Automation. W najnowszym raporcie Financial Times FT1000 to 26 najszybciej rosnąca spółka w Europie i najszybciej rosnąca polska firma. Została założona w 2011 i zatrudnia ponad 200 osób w centrali w Krakowie oraz oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech. Z usług firmy korzysta ponad 10 000 firm w 40 krajach między innymi Orange, Lacoste, Yves Rocher, Aviva, ToysR Us i wiele innych znanych marek.

 

Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku. Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Kraków

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • obsługa kadrowa pracowników (zarządzanie dokumentacją pracowniczą, rozliczanie delegacji etc.)
  • zarządzanie systemem kontroli dostępu do firmy
  • wsparcie Zarządu spółki w realizacji bieżących zadań
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
  • przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie stanu realizacji dostaw do firmy
  • organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wszelkimi działaniami administracyjnymi w firmie
Czego wymagamy:
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biura oraz pracy na podobnym stanowisku
  • podstawowej znajomości obsługi kadr
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • sumienności i skrupulatności
  • chęci do nauki i podejmowania wyzwań
  • biegłej znajomość pakietu Office
Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:
  • możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
  • specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
  • bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
  • mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
  • specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Benhauer Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Wyrażenie powyższej zgody na przetwarzane danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Główny specjalista

Pracodawca: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Czynniki szczególnie utrudniających wykonywanie zadań:  - zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  - praca administracyjno- biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, -...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...