Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Asystenta/ -ki Prezesa Zarządu

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Stawka: 75000 - 9000 brutto
 Umowa o pracę

Przyszły zakres obowiązków:
  • Ułatwienie zarządzania strategicznymi zadaniami poprzez wsparcie w planowaniu i organizacji terminarza Prezesa,
  • Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów;
  • Organizacja podróży służbowych (rezerwowanie lotów, hoteli, pociągów oraz rozliczanie kosztów podróży)
  • Dbanie o sprawną komunikację między pracownikami, a Prezesem,
  • Weryfikacja w imieniu Prezesa efektów pracy podległych zespołów,
  • Aktywny udział w rozwoju firmy i realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych
  • Dbanie o wizerunek firmy wobec osób zewnętrznych.
Oczekujemy:
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnych
  • Samodzielności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych
  • Wysokiej kultury osobistej oraz odpowiedzialności
  • Umiejętności robienia kilku rzeczy na raz (multitasking)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Pracodawca oferuję:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Rozwojową i pełną nowych wyzwań pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Nakło Śląskie

zapoznianie się z przepisami BHP i p.poż., zapozannie się z dokumentacją ŚODR, zapoznanie się z metodyką pracy doradczej, wykonywanie prac biurowych, pomoc w organizowaniu szkoleń, przyotowanie wniosków dla rolników,Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. sprzedaży i handlu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żywiec

Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Pomoc w archiwum zakładowym, w tym: -przygotowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum -sporządzanie dokumentacji na stanowisku archiwisty -układanie w archiwum przekzanych dokumentów oraz pomoc w kancelarii Starostwa, w tym: -rejestrowanie korenspondemcji...