Office Manager

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Czym będziesz się zajmował?
  • Koordynacją wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji we wrocławskim oddziale naszej firmy,
  • Dbaniem o sprawne funkcjonowanie biura,
  • Dbaniem o prawidłowy przepływ korespondencji i obieg dokumentów,
  • Obsługą gości, dbałością o przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, prowadzeniem kalendarza spotkań,
  • Obsługą wyjazdów pracowników (hotele, loty, konferencje, targi, itp.),
  • Kontrolą i nadzorem nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,
  • Wsparciem organizacyjnym i administracyjnym Pracowników firmy (m.in. przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych osób czy dbałość o przestrzeganie standardów BHP).
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Doświadczenia w pracy związanej z administracją biurową,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
  • Doskonałej organizacji pracy własnej,
  • Samodzielności, zaangażowania, dokładności,
  • Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: CORTEN MEDIC TOMASZ SIKORA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Obsługa administracyjna sekretariatu i biura zarządu, Bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestrów korespondencji, Zapewnienie i koordynacja sprawnego obiegu dokumentów (m.in rejestracja, znakowanie,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź (Rokicińska)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie badań rynkowych, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, obsługa klienta i zamówień, weryfikacja płatności....

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarz w Departamencie Przeciwdziałania Zmowom Przetargowym

Pracodawca: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA ADRES URZĘDU: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: Prowadzi elektroniczną ewidencję poczty...