Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 175 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju w centrach dużych osiedli i na głównych ulicach miast. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl czynną przez 24 godziny na dobę. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk - Alchemia
Czym będziesz zajmować się na co dzień:
  • zawieranie i negocjacja umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych (w tym przede wszystkim: energia elektryczna, ale także woda, gaz, ogrzewanie, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki, odpady komunalne),
  • zwiększanie mocy przyłączeniowych energii elektrycznej w lokalach,
  • pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki,
  • weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji,
  • kontakt z urzędami np. w celu uzyskania zgód na montaże np. stojaków na rowery,
  • obsługa aptek w systemie BDO (Baza danych odpadowych).
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku m.in. 1 rok,
  • wykształcenie techniczne w kierunku elektryki – mile widziane,
  • duże zaangażowanie i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność, samodzielność i dokładność,
  • odporność na stres.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Realny wpływ na decyzje biznesowe,
  • Możliwość rozwoju,
  • Pakiet benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Korzystną lokalizację.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Horyzont Doradztwo Personalne

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

Główne zadania: utrzymywanie porządku w dokumentach firmy, odbieranie telefonów, rezerwacje lotów, hoteli, pociągów dla pracowników, prowadzenie podstawowych spraw kadrowych (akta osobowe, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, urlopy, pilnowanie terminów badań...

Aktywny od: wczoraj

People Services Senior Specialist [rekrutacja online]

Pracodawca: ING Tech Poland

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy ul. Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 60% - Obsługa zapytań od pracowników i managerów 10% - Aktualizacja dostępnych baz wiedzy 10% - Zarządzanie i...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka Biura

Pracodawca: Staff Partners

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

prowadzenie spraw biurowo-administracyjnych posprzedażowa obsługa klienta sporządzanie raportów i analiz pomoc w przygotowaniu ofert handlowych obsługa korespondencji dobra organizacja pracy i zdolności interpersonalne znajomość języka angielskiego mile widziana...