Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 175 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju w centrach dużych osiedli i na głównych ulicach miast. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl czynną przez 24 godziny na dobę. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk - Alchemia
Czym będziesz zajmować się na co dzień:
  • zawieranie i negocjacja umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych (w tym przede wszystkim: energia elektryczna, ale także woda, gaz, ogrzewanie, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki, odpady komunalne),
  • zwiększanie mocy przyłączeniowych energii elektrycznej w lokalach,
  • pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki,
  • weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji,
  • kontakt z urzędami np. w celu uzyskania zgód na montaże np. stojaków na rowery,
  • obsługa aptek w systemie BDO (Baza danych odpadowych).
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku m.in. 1 rok,
  • wykształcenie techniczne w kierunku elektryki – mile widziane,
  • duże zaangażowanie i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność, samodzielność i dokładność,
  • odporność na stres.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Realny wpływ na decyzje biznesowe,
  • Możliwość rozwoju,
  • Pakiet benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Korzystną lokalizację.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych - Sekretariat

Pracodawca: Zakłady Usługowe EZT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Opis stanowiska: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Wprowadzanie dokumentacji do elektronicznego systemu obiegu dokumentów Aktualizacja i tworzenie Regulaminów, Zarządzeń, Schematów organizacyjnych Obsługa Sekretariatu w tym odbieranie i łączenie rozmów...

Aktywny od: dzisiaj

Assistant / Service Operations Officer in Settlement PL

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to explore settlement area and have direct impact on trade execution? We are now looking for an Assistant / Service Operations Officer in Settlement PL - transition project. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the...

Aktywny od: dzisiaj

Business Supporter to GFCP Application Management

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Do you want to be part of one of the most exciting efforts going on within Nordea? Do you want to join a high performing Nordic unit, working at the forefront in fighting financial crime?  We are now welcoming an Operational Business Supporter to contribute with your...