Technik prac biurowych ze znajomością języka rosyjskiego i ukraińskiego

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Technik prac biurowych ze znajomością języka rosyjskiego i ukraińskiego
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/20/1799
OBOWIĄZKI:
Odczytywanie e - maili w języku rosyjskim i ukraińskim; skanowanie, kserowanie dokumentów, adresowanie kopert i wszelkiej korespondencji w jezyku rosyjskim i ukraińskim, pisanie pism w jezyku rosyjskim i ukraińskim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

znajomość pakietu MS OFFICE: Word, Power Point, Excel; umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Pracodawca: Vratislavia Medica

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Do naszego zespołu szukamy osób, które: autentycznie lubią pracę z klientem, nie boją się pracy z dokumentacją, posiadają umiejętność połączenia życzliwości i empatii z zachowaniem asertywności, wykazują proaktywną postawę i są przyjaźnie usposobione...

Aktywny od: dzisiaj

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Pracodawca: Dolnośląskie Centrum Dziecięce (DCD)

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kontakt telefoniczny z pacjentem, prace administracyjne i wsparcie zespołu w bieżących potrzebach, współpracę z personelem medycznym i administracyjnym szpitala. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? zdolności nawiązywania...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...