Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/20/1195
OBOWIĄZKI:

Sekretariat główny: - zapoznanie się z regulaminem pracy i innymi przepisami obowiązującymi w PSSE Kartuzy - obsługa urządzeń biurowych takich jak: komputer, ksero, fax, skaner; - obsługa przychodzących i wychodzących połączeńtelefonicznych - nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą listową i elektroniczną (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty) - wypisywanie i prowadzenie rejestracji delegacji służbowych - archiwizacja dokumentów. Sekretariat Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia: - skanowanie, szyfrowanie i wysyłanie dokumentów pocztą elektroniczną - pisanie pism pod nadzorem.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...